Bursaspor Kulübü, Ankara Keçiörengücü ile karşılaşacağı müsabakanın deplasman masraflarını üstlenen Osman Demir İnşaat'a teşekkür mesajı yayınladı.
Yeşil beyazlı kulüpten yapılan açıklama şu şekilde:
"Ligin 30. Haftasında Ankara Keçiörengücü ile karşılaşacağımız müsabakanın deplasman masraflarını Osman Demir İnşaat üstlenmiştir.
Katkılarından dolayı kendilerine teşekkürlerimizi sunuyoruz"
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.04.01 15:52