Süper Lig'de henüz puanla tanışamayan Bursaspor, Ozan İpek'i Antalyaspor'a gönderdi. Bursaspor kulübünden yapılan açıklamada Ozan İpek'in sözleşmesinin karşılıklı olarak feshedildiği duyuruldu.
Kulüpten yapılan resmi açıklama ise şu şekilde;
"2008-2009 sezonunun ikinci yarısından itibaren kulübümüzle sözleşme imzalayan ve 2009-2010 sezonunda elde ettiğimiz Süper Lig şampiyonluğunda büyük emeği olan Ozan İpek'e kulübümüze vermiş olduğu emeklerden dolayı teşekkür eder, bundan sonraki futbol yaşantısında başarılar dileriz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.08.31 18:05