Bursaspor transferde hız kesmiyor! BURSASPOR'da devre arasında takıma yapılacak takviyelerle ilgili çalışmalar aralıksız devam ediyor. Bursaspor transferde hız kesmiyor! 06 Ocak 2014 Pazartesi, 11:01 Yazı boyutu : Bu haberi yazdır : BAŞKAN BİZZAT İLGİLENİYOR Fernandao ve Oğuzhan'ı kadrosuna katan yeşil beyazlılarda teknik direktör Christoph Daum'un listesinde bulunan futbolcularla görüşmeler sürüyor. Başkan Erkan Körüstan transfer çalışmalarını Sportif Direktör Barış Güçlü ile birlikte bizzat yürütüyor. ÖZER VE FRIBERG İDDİASI Bursaspor'da, Kasımpaşaspor'la yollarını ayırmaya hazırlanan Özer Hurmacı'nın gündemde olduğu ileri sürüldü. Bu sezon mavi beyazlı kulüpte bir takım sorunlar yaşayan ve fazla şans bulamayan tecrübeli futbolcu için Başkan Körüstan'ın menajerler aracılığıyla bilgi toplattığı bildirildi. İsveçli futbolcu Erik Friberg'in de listede yer alan isimler arasında olduğu iddia edildi. HAKAN VE GÖKHAN GÜNDEMDE Kadro derinliği yaratmak isteyen Bursaspor'da Bolusporlu solbek Hakan Arslan ve Altınordu forması giyen golcü Gökhan Karadeniz'in de gündeme alındığı ifade edildi. İki futbolcu için görüşmelerin devam ettiği öğrenildi. KAMP BAŞLIYOR Öte yandan Bursaspor'da devre arası hazırlık çalışmaları yarın Antalya'da başlıyor. Yeşil beyazlılar Antalya Sueno Golf Hotel'de toplanarak kampa girecek. 7-12 Ocak tarihleri arasında gerçekleştirilecek kampta yeşil beyazlılar 10 Ocak'ta Hollanda'nın RKC Waalwijk takımıyla hazırlık maçı yapacak.
MP Antalyaspor Başkanı Gültekin Gencer`in resmen talip olduklarını açıkladığı kaptan İbrahim Öztürk içini Olay Spor`a döktü.
Antalyaspor gibi birçok takımdan teklifler geldiğini belirten tecrübeli futbolcu, `Arayanlar, Takımında oynamıyorsun, mutsuzsan gel bize- diyor. Daha çok menajerim bu konularla muhatap. Herkes bir sıkıntım olup olmadığını soruyor. Çok şükür Bursaspor`da mutluyum. Teklif yapan kulüplere ayrılmak gibi bir niyetimin olmadığını söylüyorum` dedi.
6 sezondur yeşil beyazlı formayı giydiğinin altını çizen İbrahim şöyle devam etti: `Ben Bursaspor`da İbrahim oldum. Öyle bırakıp gitmek kolay değil. Biz belli bir yaşa, olgunluğa ermiş insanlarız. Şu an forma giymiyorum. Doğrusunu söylemek gerekirse bunun moral bozukluğunu yaşıyorum. Oynamadığınız zaman bunlar her zaman olur. Ancak bu böyle gitmeyecek. Her an oynayacakmış gibi hazır bekliyorum.`
`GÖREVİMİ TAMAMLAMADIM`
`Gelen teklifler bir futbolcu için her zaman güzeldir. Teknik Direktörümüz Christoph Daum`la bu konuyu görüştüm. Beni kesinlikle bırakmak istemediğini söyledi.
Sözleşmemi daha yeni uzattım. Bunu Bursaspor`da futbolu bırakmak istediğim için yaptım. Burada şampiyonluk yaşadım, Şampiyonlar Ligi`nde oynadım, Avrupa`da mücadele ettim. Bir tek kupayı müzeye götürmek kaldı. Bursaspor formasıyla bunu da yaşamak istiyorum. Bursaspor`daki görevimi daha tamamlamadığımı düşünüyorum.`
`HER ŞEY GÜZEL OLACAK`
İbrahim, ligin ilk yarısı için de konuştu. İnişli çıkışlı dönemler yaşadıklarının altını çizen kaptan `Sezon başında yönetim değişti, hoca değişti. Birçok olay yaşadık. Sahada da bazen istediklerimizi sahaya yansıtamadık. Sonlara doğru toparlandığımızı düşünüyorum. 8 maç mağlup olmadık. Takım olma yolunda hızla ilerliyoruz. Taraftarlarımız gösterilen performanstan memnun olmadı ancak ligin ikinci yarısında her şeyin çok daha güzel olacağını düşünüyorum` diye konuştu.
Kaynak:OLAY/Beytullah Suat
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.06 11:08