Bursaspor Başkan Adaylarından Raşit Barışıcı, Cumartesi günü gerçekleşecek kongre sonrasında seçilmeleri halinde teknik direktör olarak ilk ismin Özer Hurmacı olduğunu belirtti.
KAAN VARDAR / BURSADA BUGÜN
Murat Sözkesen ile de Mersin maçı öncesinde görüştüklerini dile getiren Bursaspor Başkan Adaylarından Raşit Barışıcı,"Arkadaşlarla birlikte Mersin maçı öncesinde Özlüce Tesisleri'nde Murat hocamızla çok sıcak bir konuşmamız oldu. Sağ olsunlar çok güzel karşıladılar, Murat hocamızı ve takımı Mersin'e uğurladık. Murat Sözkesen ile otururuz konuşuruz ne yaptığını ne yapamadığını değerlendiririz. Taleplerine bakarız, bizim taleplerimizi söyleriz uzlaşamazsak da hocamıza teşekkür ederiz. Profesyonelliğin gereğinin de bu olduğuna inanıyorum. Yoksa biz 6 ay içerisinde çok hocamızla görüştük. Çok iyi hocalar var, Bursaspor'un durumundan korkuyorlar. Başarısız olma korkusundalar. Sonuç olarak şuan elene elene 2 hocaya düştü." dedi.
Özer Hurmacı ile görüştüm
Bursaspor Başkan Adayı Raşit Barışıcı "Ben şeffaflıktan yanayım, Özer Hurmacı ile görüştüm ve ilk defada burada açıklıyorum. Çok sıcak bir konuşma oldu ve Özer Hurmacı bizim ilk adaylarımızdan biridir. Bununda sebebi Bursaspor'da verdiği hizmet ve başarılı çalışmaları var. Çocukların onu sevdiğini, onun da Bursaspor'u sevdiğini biliyoruz. Başka adaylarımızda var, profesyonellik gereği oturup konuşacağımız. Bursaspor'un başarısını hangi hocamızda görüyorsak karar vereceğimiz bir ortamdan sonra belirlenecek." dedi.
Spor, 2024.01.18 12:10