Galatasaray`la sözleşmesinin devam ettiğini belirten Sercan Yıldırım "Bursaspor`da mutluyum. İlerleyen günlerde bir takım gelişmeler olacaktır" dedi.
Geçen sezon yarım dönem Bursaspor`da kiralık olarak forma giyen Sercan Yıldırım, yeşil beyazlı camianın içinde bulunmaktan mutlu olduğunu söyledi.
Galatasaray`la 3 yıllık sözleşmesi bulunduğu ifade eden tecrübeli futbolcu "Bursaspor`da iyi bir yarım sezon geçirdiğime inanıyorum. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Bursaspor`da mutluyum ve kalmak istiyorum. Yeni bir hoca ve yeni bir yönetim var. İlerleyen günlerde bir takım gelişmeler olacaktır. Her iki tarafta içinde hayırlı olsun" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.06.01 15:03