Bursaspor üç oyuncuyu kadrosuna katarken, üç oyuncuyu da başka takımlara gönderdi.
Spor Toto Süper Lig'de ikinci transfer dönemi 31 Ocak 23:59 itibariyle sona erdi. Bursaspor'un ara transfer dönemi kısır geçti.
Ligde 4 maçtır puan alamayan, Hamza Hamzaoğlu ile yolları ayırdıktan sonra Mutlu Topçu ile anlaşan yeşil-beyazlı ekip transferde de istikrarsız bir görüntü çizdi. Timsah, Gençlerbirliği'nden Bogdan Stancu, Ankaragücü'nden Onur Atasayar ve Wisla Krakow'dan Boban Jovic'i kadrosuna kattı. Bursaspor, Stancu'ya 750 bin Euro, Jovic'e 300 bin Euro ve Onur'a 950 bin TL bonservis bedeli ödedi.
Çek forvet Tomas Necid Legia Varşova'ya (kiralık), Vieux Yakhya Sane Auxerre'e (kiralık) ve Luis Advincula'da Tigres'e gönderildi. Bursaspor giden oyunculardan Advincula dışında (600 bin Dolar) kasasına para koyamadı, maaşlarından kurtulmuş oldu.
AATİF TRANSFERİ GERÇEKLEŞMEDİ
Bursaspor'un kadrosuna katmak için uzun uğraşlar verdiği Fenerbahçeli yıldızın transferi gerçekleşmedi. Başkan Ali Ay, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'la bizzat telefonda görüşmüş ve transfer görüşmesi içim müsaade istemişti. Yapılan bütün girişimlere rağmen Aatif transferi resmiyet kazanmadı.
PANTİC VE MOUNİER DE OLMADI
Bursaspor'un uzun süre izlediği ve Hamza Hamzaoğlu döneminde olumlu rapor alınan Pantic ve Mounier transferleri de taraftarların beklediği gibi sonuçlanmadı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.02.01 01:09