Bursasporlu futbolcular, gruplar halinde sabah saatlerinde başlayan cybex testinden geçti.
Yeşil-beyazlı futbolcular, akşam saatlerinde Özlüce Tesisleri'nde laktat testinden geçecek ve günü tamamlayarak yarın yapacağı antrenmanla Gaziantepspor maçı hazırlıklarını sürdürecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.08.18 13:17