Tarihinin en zor günlerinden birini yaşayan Bursaspor'da camia adeta tek yürek oldu. Yeşil beyazlı taraftarlar, Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'ne akın ederek desteklerini gösterdi.
GÜRKAN DURAL / BURSADA BUGÜN
TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta son sıraya gerileyen ve ligde kalma mücadelesi veren Bursaspor Kulübü'nde yönetim, teknik heyet, futbolcular ve taraftarlar bütünleşti. Yarın oynanacak olan Nazilli Belediyespor müsabakası öncesinde Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'ne çıkarma yapan yüzlerce taraftar, yaktıkları meşalelerle birlikte yeniden doğuşun mücadelesini başlattı.
Yaklaşık 700 taraftarın katıldığı buluşmada Bursaspor Kulübü Başkanı Sinan Bür, Bursaspor İnfo Yatırım Başkanı Sezer Sezgin, Bursaspor Teknik Direktörü Ümit Şengül, futbolcular, CHP Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mustafa Bozbey, Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkanvekili ve AK Parti Mudanya Belediye Başkanı Aday Adayı Gökhan Dinçer, tribün liderleri, mevcut ve geçmiş yönetimden isimler de yer aldı. Açıklama yapan Bursaspor Kulübü Başkanı Sinan Bür, bu desteğin her zaman sürmesini istediklerini dile getirdi.
Spor, 2024.01.30 22:51