Bursaspor yönetimi, Manisa deplasmanı öncesinde, 20'şer bin liralık Denizlispor galibiyet primleriyle beraber, nisan ayının maaşlarını da yeşil-beyazlı futbolcuların hesaplarına yatırdı.
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
Pazar günü deplasmanda Manisa FK ile çok önemli bir lig maçına çıkacak olan Bursaspor'a yeşil-beyazlı yönetimden "çifte doping" hamlesi geldi.
HEM PRİM, HEM MAAŞ...
Ömer Furkan Banaz yönetimi, yeşil-beyazlı takımın, 20'şer bin liralık Denizlispor galibiyet primiyle birlikte, nisan ayının hak edişlerini de oyuncuların hesaplarına bugün yatırdı.
BÜYÜK MORAL KAYNAĞI
Bursaspor yönetiminin bu hamlesinin, cuma gününden Manisa'ya giden takıma büyük moral kaynağı olduğu bildirildi.
Öte yandan yeşil-beyazlı yöneticilerin de 2 gün öncesinden Manisa'ya giderek, takımın yanında oldukları ve her konuda destek verdikleri ifade edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.04.29 23:23