Bursaspor'un ''Yanındayım'' kampanyasına destek milletvekillerinden geldi. Bursaspor'un sosyal medyadan yaptığı paylaşımda ''Kalan 17 Milletvekilimizi de #Yanındayım kampanyamıza destek olmaya davet ediyoruz'' ifadelerini kullandı.
Bursaspor'un resmi sosyal medya hesabı paylaşımı şu şekilde;
#Yanındayım kampanyamıza destek veren Milletvekillerimiz
Sn. Mustafa Varank, Sn. Refik Özen, Sn. Selçuk Türkoğlu'na teşekkürlerimizi sunuyoruz. Kalan 17 Milletvekilimizi de #Yanındayım kampanyamıza destek olmaya davet ediyoruz.
#Yanındayım kampanyamıza destek veren Milletvekillerimiz
-Sn. Mustafa Varank
-Sn. Refik Özen
-Sn. Selçuk Türkoğlu'na teşekkürlerimizi sunuyoruz. Kalan 17 Milletvekilimizi de #Yanındayım kampanyamıza destek olmaya davet ediyoruz.
Spor, 2024.07.26 12:15