Tahkim Kurulu, Sivasspor ve Eskişehirspor'a 1 yıl Avrupa'dan men cezası verdi.. Gelen cezaların ardından Avrupa Kupaları'ndan 1 yıl süreyle men edilen Sivasspor ve Eskişehirspor'un yerine Bursaspor ve Karabükspor'un katılacağı öğrenildi.
Tahkim Kurulu, Sivasspor ve Eskişehirspor'a 1 yıl Avrupa'dan men cezası verdi.
UEFA, Türkiye Kupası finalisti Eskişehirspor ve ligi 5. sırada tamamlayan Sivasspor ile ilgili kararını açıkladı. UEFA Tahkim Kurulu'nun kararı ile her iki takım da 1 yıl Avrupa'dan men cezası aldı...
Gelen cezaların ardından Avrupa Kupaları'ndan 1 yıl süreyle men edilen Sivasspor ve Eskişehirspor'un yerine Bursaspor ve Karabükspor'un katılacağı öğrenildi.
İŞTE İLK TEPKİLER;
Mesut Hoşcan-Eskişehirspor Başkanı:
"Öncelikle UEFA'dan gelen kararda '1 yıl yasaklanmıştır' demiyor, '1 yıl katılamama durumu' diyor. Hemen CAS'a müracaat edeceğiz. Bu kararın CAS'tan döneceğini umuyoruz. 2 yıl ceza istenmişken 1 yıl verilmesi ve para cezası talebinin de kabul edilmemesi gibi bir olumlu taraf da var. Yalnız genel olarak görüyoruz ki, her şey 3 Temmuz sürecine dönüyor."
BURSASPOR CAMİASINDA BÜYÜK SEVİNÇ
UEFA'nın Sivasspor ve Eskişehirspor'u Avrupa kupalarından men etmesi ve Bursaspor'un bu hakkı elde etmesi camiada büyük sevince sebep oldu.
Yeşil-beyazlı yönetimin, transfer planlamasını önümüzdeki günlerde Avrupa kupalarına katılma hedefiyle değiştireceği, Şenol Güneş'in verdiği rapor doğrultusunda güçlü yeni transferler yapılacağı öğrenildi.
Bu arada yeşil-beyazlı taraftarlar da kararı memnuniyetle karşılarken, "Türkiye'de tertemiz şampiyon Bursaspor'dur. Avrupa Kupaları'na katılacak olmaktan dolayı mutluyuz" dediler.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.06.06 19:36