Söz Bursalılarda programında, bu hafta Bursalı vatandaşlara, "İlk buluşmada hesabı kadın mı ödemeli, yoksa erkek mi?" sorunu yönelttik. İşte aldığımız cevaplar...
SADİYE GÜRSOY / BURSADA BUGÜN
Yıllardır tartışma konusu olan ve asla çözülemeyen, çözülecek gibi de durmayan 'İlk buluşmada hesabı kim ödemeli?' sorusunu Bursalı vatandaşlar yanıtladı.
İşte aldığımız cevaplar. Söz Bursalılarda...
Mikrofon uzattığımız vatandaş, "Alman usulü temiz, fakat ilk kim atılırsa o ödemeli fark etmiyor" dedi.
Bir diğer vatandaş ise, "Hiçbir zaman kadına hesap ödetmedim. Bizim zamanımızda öyleydi" dedi.
İlk buluşmayı kahve içerek gerçekleştirdiğini söyleyen vatandaş, "Kahve ise erkek öder fakat hesabın miktarına göre değişir" dedi.
Geleneksel olarak erkeğin ödemesini söyleyen bir vatandaş, "Bizim masamızda bir şekilde ödenir hesap" dedi.
Kesinlikle erkek ödemeli diyen bir vatandaş ise, "İlk buluşmada erkek kesin ödemeli fakat alman usulü de olabilir" dedi.
Bursa Bölge, 2023.08.18 13:49