BUSKİ Genel Müdürlüğü İçmesuyu Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Bursa'nın Yıldırım ve Gürsu ilçelerinde su kesintisi yapılacağı bildirildi.
BUSKİ'den yapılan su kesintisi açıklaması şöyle:
"BUSKİ Genel Müdürlüğümüz İçmesuyu Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında,
Yıldırım İlçesi Şükraniye Mahallesi, Beyazıt Mahallesi, 152 Evler Mahallesi, Ortabağlar Mahallesi, Güllük Mahallesi, Mimar Sinan Mahallesi, Erikli Mahallesi, Esenevler Mahallesi, Yiğitler Mahallesinin Ankara yoluna yakın olan bölgeleri, Karapınar Mahallesi, İsabey Mahallesi, Demetevler Mahallesi, Şirinevler Mahallesi, Hacivat Mahallesi, Çınarönü Mahallesi, Arabayatağı Mahallesi, Ulus Mahallesinin Ulus Merkez Caminin yukarısında kalan kısmı, Değirmenönü Mahallesinde Cumalıkızık ve Şehitler Caddeleri ile Ankara yolu arasında kalan kısmında,
Gürsu İlçesi Yenidoğan Mahallesi ile civarında 24.03.2016 Perşembe günü 00:10 ile 24:00 saatleri arasında su kesinti yapılacaktır.
Çalışmanın erken tamamlanması durumunda, şebekeye su belirtilen zamandan daha önce verilebilecektir. Tedbirli olunması rica olunur."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.03.16 08:43