BUSKİ, Bursa'nın Yıldırım ilçesinde su kesintisine gidecek.
Bursa Yıldırım'da su kesintisi var!
BUSKİ'den yapılan kesinti açıklaması şöyle:
"BUSKİ Genel Müdürlüğümüz İçmesuyu Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında, Yıldırım İlçesi, Millet Mahallesi ve civarında 21.03.2016 ve 22.03.2016 tarihlerinde 08:00-18:00 saatleri arasında su kesinti yapılacaktır. Çalışmanın erken tamamlanması durumunda, şebekeye su belirtilen zamandan daha önce verilebilecektir. Tedbirli olunması rica olunur."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.03.17 11:47