Demokratik Sol Parti(DSP) Büyükşehir Belediye Başkan adayı Murat Özbilge, partisinin yıldızının hiçbir zaman düşmediğini kaydetti. Bursa'nın üzerine güneş gibi doğacaklarını kaydeden Özbilge, şehrin kötü idare edildiğini ifade ederken, "Ortak akılla Bursa yeniden ayağa kaldırılacak" ifadelerini kullandı.
Bursada Bugün TV'de yayımlanan Gündem Özel programının konuğu DSP Büyükşehir Belediye Başkan adayı Murat Özbilge oldu. Ülkede 18 yıldır bir tiyatro oynandığını kaydeden Özbilge, "Ana muhalefet ve iktidarı da bu tiyatronun en önemli bir parçası. Bu kadar sağlıksız ve kirliliğin içinde tertemiz bir DSP var. Yıldızımız hiç düşmedi. Ulusal sorunlara karşı sorumluluğumuzu hep yerine getirdik. Partimize büyük bir ilgi var. DSP, Bursa üzerinde bir güneş gibi parlayacak" açıklamasını yaptı.
ORTAK AKIL VURGUSU
Kendisinin de Osmangazi'de 1999 yılında görev yaptığını hatırlatan Murat Özbilge, " Bursa 16 yıldır maalesef kötü idare ediliyor. DSP iktidarında hafif raylı sitemi başlattık. Kent Meydanı ile terminale olan bölümü de açık bıraktık. Hedefimiz bu bölgeyi de yerin altından götürmekti. DSP büyükşehir belediye başkanlığını aldığı andan itibaren o bölümü hala yerin altına alma şansınız var. Kadrolarımız sürekli bir şey üretebiliyor. Ortak bir akılla Bursa'yı yeniden ayağa kaldıracağız. Yerel demokrasiyi inşa edeceğiz" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2019.03.01 14:14