Osman Gazi'yi Anma ve Bursa'nın Fethi Şenlikleri kapsamında düzenlenen Fetih Yürüyüşü binlerce Bursalıyı bir araya getirdi.
Rabia DENİZ/BURSADABUGUN.COM
Osman Gazi'yi Anma ve Bursa'nın Fethi Şenlikleri kapsamında düzenlenen Fetih Yürüyüşü, binlerce Bursalıyı bir araya getirdi. Bursa'nın fethinin 687. yıl dönümünde Osmangazi Belediyesi tarafından düzenlenen şenlikler kapsamında halkın geniş katılımıyla gerçekleşen fetih yürüyüşü birbirinden renkli görüntülere sahne oldu. Konfetiler eşliğinde Saltanat Kapı'dan başlayan yürüyüşe Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, AK Parti Bursa Milletvekilleri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
BURSA FETİH İÇİN YÜRÜDÜ
Vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleşen yürüyüşte şenlik coşkusu mehter takımı ve kılıç kalkan ekiplerinin muhteşem gösterisiyle doruğa ulaştı. Kortejin geçişi sırasında protokolü alkışlayan vatandaşlar da şenlik coşkusunu doyasıya yaşadı. Temsili Osman Gazi'nin ve atlı birliklerin şehrin merkezinden geçişlerini görmek isteyen binlerce Bursalı fotoğraf çekmek için birbiriyle yarıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.04.06 16:25