Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle koltuğunu 3'üncü sınıf öğrencisi Buğlem Çevik'e devretti.
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla Valilik Makamını 3'üncü sınıf öğrencisi Buğlem Çevik'e devretti.
Vali Demirtaş paylaşımında şu ifadeleri kullandı;
"Türkiye Büyük Millet Meclisinin açılışının 104'üncü yılı ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla Valilik Makamını Gülhanım Karasu İlkokulu 3'üncü sınıf öğrencisi Buğlem Çevik'e devrettik.
Her şey geleceğimizin ve güçlü yarınlarımızın sahibi evlatlarımızın bir tatlı gülümsemesi, mutluluğu için...
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'mız kutlu olsun."
Türkiye Büyük Millet Meclisinin açılışının 104'üncü yılı ve #23Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla Valilik Makamını Gülhanım Karasu İlkokulu 3'üncü sınıf öğrencisi Buğlem Çevik'e devrettik.
Her şey geleceğimizin ve güçlü yarınlarımızın sahibi evlatlarımızın bir... pic.twitter.com/fKRxx7BaH0
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.04.23 12:53