Bursa Büyükşehir Belediyesi Uludağ'da trafiğin durması nedeniyle yolda kalan sürücülere sıcak çorba ikram etti.
Bursa Büyükşehir Belediyesi, Uludağ'da trafiğin durması nedeniyle yolda kalan sürücülere sıcak çorba ikramında bulundu. Soğuk hava nedeniyle araçlarında yolun açılmasını bekleyen vatandaşlar, çorba ikramıyla bir nebze olsun ısındılar.
Ayrıca sosyal medya üzerinden paylaşım yapan Bursa Büyükşehir Belediyesi, kar lastiği ve zincir olmadan yola çıkılmamasını istedi.
İşte o açıklama;
Uludağ'a çıkan sürücülerimizden bazıları yolda kayarak trafiğin durmasına neden olmuştur. Ekiplerimiz müdahale etmekte güçlük çekmekle beraber yoğun şekilde çalışmalarını sürdürüyor.Biz yine de soğukta içinizi ısıtmak için yanınızdayız
Not: Lütfen kar lastiği ve zincir olmadan çıkmayalım.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.02.06 00:08