Bursa'nın Yıldırım ilçesi Fatih Sultan Mehmet Caddesi üzerinde açılan çukurların altından dere çıktı. Çukurların 15 gündür açık bir şekilde bırakıldığını belirten vatandaşlar bu durumdan şikayetçi.
İREM ERBAŞ / BURSADA BUGÜN
Bursa'nın Yıldırım ilçesi Davutdede mahallesi Fatih Sultan Mehmet Caddesi üzerinde açılan çukurların altından yıllar önce kapatılıp, bir kısmı iptal edilen dere çıktı.
İhbar hattımıza gelen bilgilere göre, açılan çukurlar 15 gündür bu halde duruyor. Bölgenin esnaf ve vatandaşları bu durumdan şikayetçi olduklarını dile getirdi.
Kayıtlarda görünmeyen bir dere!
Yetkili kişilerden edinilen bilgilere göre, derenin kayıtlarda görünmediği belirtildi. Geçmişte derelerin üstünün hep bu şekilde kapatılıp, bir kısmının iptal edilmiş olduğu öğrenildi.
Bursa Bölge, 2023.10.13 11:46