Bir takım ziyaret için İnegöl'de bulunan Gürcistan Dışişleri Bakan Yardımcısı Vlademir Kostantin ve beraberindeki heyet Türkiye-Hollanda Milli takım çeyrek final maçını İnegöl Kafkas Folklor ve Kültür Derneği bahçesinde izlediler.
Yoğun programlarına ara vererek ''Milli Maçı beraber izleyeyim'' teklifinde bulunan, bakan yardımcısı, Gürcistan İstanbul Başkansolosu, Büyük Elçilik Müsteşarı, Gürcistan Milletvekili ve beraberindeki Gürcistanlı kalabalık protokol heyeti, golümüz sonrası maçı izlemeye gelen halkın sevincine ortak oldu.
BERABER SEVİNDİLER
Dış işleri Bakan yardımcısını ve heyeti koruyan İçişleri bakanlığı personelinde sevince katılması güzel görüntüler oluşturdu. Maç sonu ise üzüntülerini ifade ettiler
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.07.07 11:37