İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 49 ilde eş zamanlı olarak gerçekleştirilen Narkogüç-39 Operasyonu'nda 889 kilogram metamfetamin, 14 kilogram kokain olmak üzere toplam 3 ton 275 kilogram uyuşturucu madde ele geçirildiğini duyurdu. Bakan Yerlikaya, 378 şüphelinin de yakalandığını açıkladı.
İşte Bakan Yerlikaya'nın paylaşımı...
Uyuşturucu madde imalatçılarına ve bunların satışını yapanlar ile Sokak Satıcılarına yönelik 49 İlde eş zamanlı olarak düzenlediğimiz "NARKOGÜÇ-39" Operasyonunda; 886 kg Metamfetamin, 14 kg Kokain olmak üzere toplam: 3 TON 275 KG Uyuşturucu Madde ele geçirildi. 378 Şüpheli Zehir Taciri Yakalandı
Uyuşturucu madde imalatçılarına ve bunların satışını yapanlar ile Sokak Satıcılarına yönelik 4️⃣9️⃣ İlde eş zamanlı olarak düzenlediğimiz "NARKOGÜÇ-39" Operasyonunda;
8⃣8⃣6⃣ kg Metamfetamin, 1⃣4⃣ kg Kokain olmak üzere toplam: 3️⃣ TON 2️⃣7️⃣5️⃣ KG Uyuşturucu Madde ele geçirildi❗... pic.twitter.com/zRHPH9NKc6
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.12.14 08:07