Bursa'da bir kişi trafikte tehlikeli şekilde motosiklet kullanırken arkadaşı tarafından görüntülendi.
Olay, Mudanya-Bursa yolunda meydana geldi.
Edinilen bilgiye göre, 2 motosikletli arkadaştan bir tanesi kırmızı ışıkların ardından motosikleti yatarak kullanmaya başladı.
Süratle seyreden genci diğer motosikletli arkadaşı görüntüledi.
Hiçbir tedbir almadan motosiklet kullanan genci görenler şaşırdı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2018.01.09 09:22