Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü Osmangazi ve Gürsu'da su kesintisi yaşanacağını duyurdu.
Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Osmangazi İlçesi Ovaakça / Çeşmebaşı Mahallesi Alparslan Caddesi, Mevlana Caddesi ve otoyol arasında kalan bölge ile Ovaakça / Çeşmebaşı Mahallesi Alparslan Caddesi üzerinde otoyol kısmında kalan bölge ile civarında 14 Ekim Pazartesi günü 08.00 - 18.00 saatleri arasında ve Gürsu İlçesi Zafer Mahallesi ve civarında da 14 Ekim Pazartesi günü, 09.00 - 18.00 saatleri arasında su kesintisi yapılacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2019.10.11 17:53