Bursa'nın Orhaneli ilçesinde bir termik santralden zehirli duman çıkıyor.
WhatsApp ihbar hattımıza gelen bilgiye göre, Bursa'nın Orhaneli İlçesinde termik santralden zehirli duman çıkıyor.
YETKİLİLERİN DURUMA EL ATMASI TALEP EDİLDİ
Santralden zehirli duman çıktığını belirten vatandaşlar, yetkililerin duruma el atmasını talep etti.
,
Bursa Bölge, 2024.06.13 18:13