Bursalı vatandaşlar piknik yaptıkları alanları temiz bırakmamakta ısrarcı. İnegöl'de Orman İşletme Müdürlüğü tarafından bu kirlilik gözler önüne serildi.
ELİF BAYRIK / BURSADA BUGÜN
Tüm Türkiye'de büyük bir sorun haline gelen piknikçi kirliliği devam ediyor.
Bursa'nın İnegöl ilçesinde vatandaşların piknik için kullandığı alanların hali içler acısı.
Aileleriyle piknik yapan bazı vatandaşlar arkalarında istenmeyen, çirkin bir manzara bırakmaya devam ediyor.
Ağaçların altına ve yol kenarına bırakılan çöp yığınları İnegöl Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri tarafından temizlendi. İnegöl Orman İşletme Müdürlüğü ormandan çıkan çöplerin fotoğrafını sosyal medya hesabı üzerinden yayınladı.
İnegöl'de vatandaşlar tarafından piknik için kullanılan ve sonrasında bırakılan artık malzemeler nedeniyle hem çevre kirliliğine hem de yangın riskine sebep olan çöpler, İnegöl Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri tarafından temizlendi.
🧹🗑️🦺 🚯🚮 pic.twitter.com/aPEVQxHEwI
Bunca kirlilik hem insanların hem de diğer canlıların sağlığını tehdit ediyor. Ayrıca bırakılan yanıcı maddelerin, cam, pet şişe vb. orman yangınlarına yol açtığını da unutmamak gerek.
İnegöl'de vatandaşlar tarafından piknik için kullanılan ve sonrasında bırakılan artık malzemeler nedeniyle hem çevre kirliliğine hem de yangın riskine sebep olan çöpler,
Peki soruyorum size bu duruma artık "dur" dememiz gerekmiyor mu?
Bursa Bölge, 2023.10.17 09:47