Bursa'nın Osmangazi ilçesinde uyuşturucu etkisi altında olduğu düşünülen bir genç dengesini kaybederek yola düştü. O anlar vatandaş kamerasına yansıdı.
Olay, Osmangazi İlçesi Santral Garaj Mahallesi Ulubatlı Hasan Bulvarı'nda meydana geldi. İddiaya göre, uyuşturucu etkisinde olduğu düşünülen bir şahıs, bulvarda bulunan köprünün altında yürümeye başladı. Şahıs yol kenarında yürüdüğü sırada dengesini kaybederek yola düştü. O esnada yoldan geçen minibüsün vatandaşın yanından teğet geçmesi görenlerin yüreklerini ağzına getirdi. Trafik akışı devam ederken, şahıs düştüğü yerden kalkarak yoluna devam etti. O anlar vatandaş kamerasına an be an yansıdı.
Bursa Bölge, 2024.05.14 15:44