Mustafakemalpaşa Belediye personeli son mesai gününde bayramlaştı.
Mustafakemalpaşa Belediyesi sosyal medya hesabından paylaşımda bulundu. Mustafakemalpaşa Belediyesi'nin paylaşımı şöyle;
Mustafakemalpaşa Belediyesi iyi bayramlar diler.
Gece gündüz demeden Mustafakemalpaşa için canla başla çalışan mesai arkadaşlarımız ile bayramlaştık, herkese şimdiden iyi bayramlar.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.06.23 17:27