Bursa'da doğu istikametine giden metro seferlerinde aksama yaşandığı öğrenildi. Bursaray'dan konu ile ilgili açıklama yapıldı.
Edinilen bilgiye göre, doğu istikametine giden metro seferlerinde aksama meydana geldi.
Aksamanın enerji arızası sebebiyle metronun 30 km hızı geçemediğinden kaynaklandığı öğrenildi.
BURSARAY'DAN AÇIKLAMA
Bursaray'dan yapılan açıklama şöyle;
Enerji kaynaklı problemden dolayı BursaRay sefer sayıları zorunlu olarak azaltılmıştır.
Osmangazi - Kestel arasında BursaRay azami 30 km hız ile hareket etmektedir. Enerji sisteminin normale dönmesi için çalışmaları devam etmektedir.
Gecikmelerden etkilenen yolcularımızın anlayışları için teşekkür ederiz.
Bursa Bölge, 2024.06.03 19:08