Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, metronun sabaha kadar ücretsiz çalışacağını açıkladı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, twitter hesabından yaptığı açıklamada metronun sabaha kadar ücretsiz çalışacağını söyledi. Altepe ayrıca, vatandaşların su, çay ve gıda ihtiyaçlarının karşılanacağını söyledi.
Öte yandan BURULAŞ'ın resmi internet sitesinden yapılan açıklamada, "16.07.2016 - 18.07.2016 tarihlerinde, 20.00 ile 02.00 saatleri arasında metro seferleri ücretsiz yapılacaktır" denildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.07.17 21:08