Bursa'nın Yıldırım ilçesinde köprü altında madde kullandığı iddia edilen kişilerin ateş yaktığı görüldü.
İhbar hattımıza gelen bilgilere göre; Bursa'nın Yıldırım ilçesinde Gökdere köprüsü altında ateş yakıldığı görüldü.
Köprü altında ateşi yakanların madde kullanan şahıslar olduğu iddia edildi.
Vatandaşlar tedirgin olduklarını dile getirirken, yetkililerin bu duruma çözüm bulmasını istedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.04.05 22:40