Bursa'nın Orhangazi ilçesinde meydana gelen olayda sahibi tarafından kısa süreliğine park edilen motosiklet, bir şahıs tarafından çalındı. O anlar güvenlik kamerasına yansırken gündüz vakti yaşanan olayda motosikleti çalan şahısın rahat hareketleri pes dedirtti.
FATİH MISIR / BUGÜN
Orhangazi'de son günlerde yaşanan motosiklet hırsızlığı olaylarına bir yenisi daha eklendi. Camikebir mahallesi Kayyum Hafız sokak üzerinde meydana gelen olayda, Mesut E. isimli vatandaş evinden çarşıya geldiği motosikletini sokak üzerine park etti.
Yaklaşık yarım sonra geri gelen Mesut E. motosikletini park ettiği yerde göremeyince polis ekiplerine ihbarda bulundu. Daha sonra yapılan güvenlik kamera incelemesinde ise motosikletin bir şahıs tarafından çalındığı tespit edildi. Motosikletin çalınma anları güvenlik kamerasına yansırken hırsızlığı gerçekleştiren şahısın gündüz vakti olmasına rağmen motosiklete kendisininmiş gibi rahat bir tavırla binip gitmesi dikkatlerden kaçmadı.
Olay ile ilgili soruşturma başlatan Orhangazi ilçe emniyetinin çalınan motosikleti ve şahısı arama çalışmaları sürüyor.
Bursa Bölge, 2024.02.28 21:12