Bursa'da yüksek tansiyona bağlı olarak beyin ölümü gerçekleşen 2 hastanın organları aileleri tarafından bağışlandı.
Bursa Çekirge Devlet Hastanesi'nde yüksek tansiyona bağlı beyin kanaması sonucu tedavi gören isimleri açıklanmayan 65 yaşındaki kadın hasta ile 64 yaşındaki erkek hasta bugün hayatlarını kaybetti.
Vefat eden hastaların aileleri, organ nakli bekleyenlere umut olması amacıyla organları bağışlama kararı aldı.
64 yaşındaki erkek donörün karaciğeri, böbrekleri ve korneaları, 65 yaşındaki kadın donörün ise karaciğer ve böbrekleri alındı.
Vefat eden 2 hastaların organlarıyla 6 kişiye umut olacağını belirtildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.03.11 21:24