Bursa 2'ci el elektronik, metal, mekanik eşyaları ekonomiye kazandıran, Bursa Geri Dönüşümcüler Odasına bağlı 640 üyenin çöp isyanı büyüyor.
Eski Gemlik Yolu üzerinde bulunan Veysel Karani Mahallesi içinde bulunan Hayvan Pazarı yanında 7 dönümlük bir alana her pazar sergi açan, halk arasında hurdacılar olarak bilinen esnaf yıllardır belediyelerin kendilerine sahip çıkmamasından şikayetçi.
50 yıldır sokak sokak, mahalle mahalle dolaştırılan, oda esnafı yerleşik olarak kapalı bir alanda kalıcı olarak kalmak için girişimlerine devam ediyor.
Osmangazi Belediyesinin hizmet alanında olan geçici pazar alanına, tezgahlar kapandıktan sonra temizlik ekiplerinin gelmediğini iddia eden, geri dönüşüm esnafı çöp aracı ve ekiplerinin kendilerine yardımcı olmalarını istiyor.
640 esnafın tezgah açtığını belirten pazarcılar, belediyeye harç olarak tezgah başına 12 lira verdiklerini belirterek, "Para için şahin kesilen belediyemizin, en azından bizim çöplerimizi toplamasını istiyoruz. Bunun içinde maddi olarak bedel ödemeye hazırız" İfadelerini kullandılar.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2018.01.11 15:18