17.03.2014 tarihinde Bursa Valiliği, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanlığı ve Yıldırım Belediyesi arasında gerçekleştirilen protokol ile Yunus Emre Mahallesinde temeli atılan Selçuk Hatun Jeotermal Tesisi bitirildi ancak önemli bir sorun var...
MHP Yıldırım İlçe Başkanı Erkan Subaşı, yönetim kurulundaki arkadaşları ve Belediye Meclis Üyeleri ile birlikte yerinde yaptığı inceleme sonucunda Hamam projesinin bittiğini fakat suyunun olmadığını tespit etti. Subaşı ve arkadaşları hamam için bakır tel ile kaplıca suyu aradı.
Erkan Subaşı yaptığı açıklamada, "Arkadaşlarımız ile birlikte kaplıca suyu aradık fakat bulamadık. Böyle bir projeyi ancak sözde yatırım yapan, adına da sosyal sorumluluk projesi diyen vizyonsuz ve plansız yönetim anlayışı sergileyen, Yıldırım Belediyesi bütçesini yıllardır har vurup harman savuran AKP kadroları yapabilirlerdi ve bunu da başarmışlar" dedi...
Subaşı, sözlerini şöyle tamamladı: "Sayın Edebali'ye buradan sormak istiyorum, kaplıca sistemine göre inşa ettiğiniz bu yapıyı nasıl faaliyete geçireceksiniz? Yıldırımlı hemşehrilerimizin o kadar sorunu varken tüyü bitmemiş yetimin hakkını buraya gömdünüz. Trilyonlar harcadığınız bu projeye kaplıca suyunu Çekirge'den nasıl getireceksiniz? Büyükşehir Belediyesi ile protokol yapılmış suyu Büyükşehir getirecek diyorsanız, biz de size al birini, vur ötekine diyoruz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.04.27 10:28