Bursa'da hava sıcaklığının 19 dereceye çıkmasının ardından vatandaşlar kendini sokağa attı. Etkili olan güzel ve sıcak hava virüsü unutturdu.
GÜLNAME PAÇA - EZGİ KAYI / BURSADA BUGÜN
Şehir merkezinde sıcak havayı fırsat bilen vatandaşlar kendilerini dışarıya attı.
Yasaklardan iyice bunalan vatandaşlar paket servis yapan işletmelerden yemek alıp, bankalarda yiyor ama sosyal mesafe tamamen unutuluyor.
Polis ekipleri sosyal mesafe konusunda vatandaşları tek tek uyarıyor.
Dışarıdaki kalabalık ne yazık ki dikkatlerden kaçmıyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2021.02.10 15:07