Bursa'da motosikletli gençler eğlencenin dozunu kaçırınca seyir halindeyken birbirlerine kurusıkı tabanca ile ateş ettiler.
Olay, Yenişehir ilçesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, motosiklet süren iki kafadar eğlencenin dozunu kaçırınca yanlarında bulunan kurusıkı tabanca ile birbirlerine ateş ettiler.
O anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.
Kaynak: IHA
Bursa Bölge, 2024.03.18 10:21