Bursa'nın Osmangazi ilçesine bağlı Sırameşeler mahallesine öğle saatlerinden itibaren elektrik verilemedi!
Bursa'nın Osmangazi ilçesine bağlı Sırameşeler Mahallesi'nde aşırı yüklenmeden dolayı öğle saatlerinden itibaren elektrik kesintisi yaşandı.
Vatandaşlar duruma sert tepki gösterirken, aşırı sıcak havada yaşanan kesintinin kendilerini oldukça olumsuz etkilediğini belirttiler.
Uedaş yetkilileri kesintinin aşırı yüklenmeden kaynaklandığını açıkladı.
Öğle saatlerinde başlayan kesintinin gece saatlerine kadar giderilememesi vatandaşların tepkisini artırdı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2015.08.01 23:03