Bursa'nın merkez Osmangazi ilçesinde telefon tamiri de yapan bayide hırsızlık girişimi yaşandı. Hırsız dükkan camını kırmaya çalıştı. Girişimi başarısızlıkla sonuçlanan hırsız vazgeçip kaçtı. Konuya ilişkin işletme sahibi Henki: "Bursa'nın göbeğinde bunu nasıl yapabiliyorlar?" diye konuştu.
ERCAN ÇALIŞIR - RAMAZAN ACAR / BURSADA BUGÜN
Bursa'nın merkez Osmangazi İlçesinde, Kent Meydanı çevresinde telefon tamiri de yapan bayide hırsızlık girişimi yaşandı. Gece saatlerinde kaldırım taşı ile camı kırmaya çalışan hırsız, dükkana giremeyince vazgeçip kaçtı.
Söz konusu hırsızlık girişimi Kent Meydanı mevkiinde bulunan bir telefoncuda meydana geldi. Gece saatlerinde kaldırım taşı ile camı kırarak içeri girmeye çalışan hırsız, ilk denemesinde başarılı olamadı. İkinci denemede yine başarılı olamayınca pes edip kaçtı. Sabah işyerini açmaya gelen işletme sahibi Feridun Henki, gördüğü manzara karşısında şoke oldu. Tuzla buz olan cam, şans eseri dağılmadı. Polise suç duyurusunda bulunan işyeri sahibi, dükkanda cam masrafının olduğunu belirtti.
Esnafların dikkatli olması gerektiğini ve son zamanlarda hırsızlık vakalarının da arttığını söyleyen Henki "Gece saat 01.00'den sonra taş ile camı kırmaya çalışmışlar. İkinci kez denemişler giremeyince vazgeçmişler. Şehrin göbeği burası. Burada böyle olaylar oluyorsa başka yerlerde neler olur? Herkes dikkat etsin. Allah'a şükür daha kötüsü olmadı. Polise ifade verdik. Kamera kaydı verdik, parmak izi analizi yapıyorlar. Maddi hasar mevcut, manevi olarak yerlerdeyiz" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2022.03.29 17:47