Bursa'nın Osmangazi ilçesinde çöp ev nedeni ile apartmanı böceklerin bastığı iddia edildi.
İhbar hattımıza gelen bilgilere göre; Bursa'nın Osmangazi ilçesi Alaaddin mahallesi bulunan bir sitenin A bloğunu böcekler bastı.
Apartmanda yaşayan yaşlı iki kardeşin çöp topladığı, evde kedi beslediği ve bu nedenle apartmanda kötü bir kokunun hakim olduğu aynı zamanda evlerini çöp eve dönüştürdüğü öne sürüldü.
Apartman sakinleri yetkililerden gerekenin yapılmasını talep etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.04.15 20:49