Akhisar Belediyespor Teknik Direktörü Hamza Hamzaoğlu, zorlu bir maça geldiklerini açıklayarak şunları söyledi;
"Bursaspor'un durumu ortadaydı. Çok zor geçeceğini biliyorduk. İki takım müthiş bir mücadele gösterdi ama gol olmadı. Keşke bu maçta gol olsaydı. Ama pozisyonları değerlendiremedik. Deplasmanda iyi oyun, iyi savunma sonunda aldığımız bir puan da sevindirici. Biz şimdi Galatasaray maçına en iyi şekilde hazırlanıp iyi bir oyun oynamaya çalışacağız. Oyuncularımı tebrik ediyorum. Bursaspor'a başarılar diliyorum ."
Akhisar'lı oyuncu Ahmet Ece ise "İlk yarı daha iyiydik ama ikinci yarı Bursaspor daha iyiydi. Bir puanı hak ettik. Bir puan için sevinçliyiz." diye konuştu.
Başarılı futbolcu Uğur da, "İyi mücadele ettik. Deplasmanda oynamamız gereken futbolu oynadık. Bir puan aldığımız için sevinçliyiz. Aynı istikrarı devam ettirmek istiyoruz." dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.27 23:14