Osmangazi ilçesinde, altyapı çalışmaları nedeniyle bir ay zaman zaman bazı bölgelere su verilemeyecek.
Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresinden (BUSKİ) yapılan açıklamaya göre, 19 Ağustos-19 Eylül tarihlerinde, Nilüferköy Mahallesi ve civarında zaman zaman su kesintisi uygulanacak.
Çalışmaların erken tamamlanması durumunda suların belirtilen zamandan daha önce verilebileceğini belirten yetkililer, vatandaşları tedbirli olmaları ve musluklarını kontrollü kullanmaları konusunda uyardı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2015.08.18 16:04