Bursa'da Ali Osman Sönmez Hastanesi'nin inşaatında çalışan işçiler bayram tatilinden önce para alamadıklarını belirterek isyan etti.
İhbar hattımıza gelen bilgiye göre; Bursa'da Ali Osman Sönmez Hastanesi'nin inşaatında çalışan Bemay grup işçileri isyan ederek mağduruyetlerini dile getirdi.
Bayram tatilinden önce para alamadıklarını belirten işçiler, "Şirket o gün bugün derken tatile çıktı ve muhattap bulamadık" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.04.09 19:21