Bursa'da 2 araç sahibi arasında çıkan otopark kavgası cep telefon kamerasına yansıdı.
Olay, merkez Osmangazi ilçesi Çarşamba Mahallesi'nde meydana geldi.
Edinilen bilgiye göre, 2 araç sahibi arasında otopark meselesi yüzünden aralarında tartışma çıktı. Kısa sürede büyüyen tartışma kavgaya dönüştü. Sesleri duyan mahalle sakinlerinin gelmesi üzerine kavga son bulurken o anlar cep telefon kamerasına yansıdı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2022.09.22 09:15