Bursa'da bir anne, tartıştığı kızının kafasına merdane vurarak öldürdü. Kızının öldüğünü anlayan anne, polisi arayarak teslim oldu.
Mesut DEMİR/BURSADABUGUN.COM
BURSA'da tartıştığı üniversite mezunu kızı 23 yaşındaki Yasemin Y.'i, başına merdaneyle vurarak öldürdüğü iddiasıyla 41 yaşındaki Sülbiye Y., gözaltına alındı. Uyuşturucu parası isteyen kızının kendisini bacağından bıçaklandığını söyleyen Şülbiye Y., hastaneye kaldırıldı.
Olay, bugün saat 13.30'da merkez Nilüfer İlçesi Ertuğrul Mahallesi Ahmet Taner Kışlalı Caddesi Acarsoy Sitesi Blok'ta meydana geldi. Ev hanımı Sülbiye Y., iddiaya göre uyuşturucu parası istediği için tartıştığı kızı Yasemin Y.'i, odasında başına merdane ile defalarca vurarak öldürdü. Olay, cinayet sonrası Sülbiye Y.'in, servis sürücüsü eşi Hilmi Y.'in 155 Polis İmdat telefonunu araması sonucu ortaya çıktı.
KIZIM UYUŞTURUCU PARASI İSTEDİ
Kısa sürede belirtilen adrese 112 Acil Servis ekipleriyle giden polisler, sol bacağından bıçakla yaralanan Sülbiye Y.'i önce Nilüfer İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne götürdü. Buradan tedavisinin yapılması için Çekirge Devlet Hastanesi'ne götürülen ve gazetecilerin fotoğrafını çekmemesi için yüzünü kapatan Sülbiye Y., "Ne olur bu olayı üniversitede okuyan oğlum duymasın. Benim katil olduğumu bilmesin" dedi.
Sülbiye Y.'in verdiği ilk ifadesinde, "Yasemin esrar içiyordu. Onu bir türlü kurtaramadım. Bugün gelip benden para istedi. Kendisine 'hayır' deyince bu kez bıçakla bana saldırdı. Bacağımdan yaraladı. Ben de kendimi korumak için elime geçirdiğim merdane ile ona vurdum" dediği öğrenildi.
Evde yapılan incelemede, kanlı merdane bulan polis, Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi mezunu Yasemin Y.'in cesedini, otopsi yapılmak üzere Bursa Adli Tıp Kurumu Morgu'na gönderecek.
KIZIM ALKOL VE UYUŞTURUCU KULLANMAZDI
Bursa'da tartıştığı annesi 41 yaşındaki Sülbiye Y. tarafından başına merdaneyle vurularak öldürülen 23 yaşındaki Yasemin Y.'in cesedi evde yapılan incelemenin ardından Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı.
Bu arada, polise ifade veren baba Hilmi Y., kızı için 6 ay önce Kütahya'nın Tavşanlı İlçesi'ndeki termik santralden emekli olarak Bursa'ya yerleştiklerini söyledi. Kızının ne alkol, ne de uyuşturucu alışkanlığı olmadığını söyleyen Hilmi Y., onun bir işyerinde çalıştığın belirterek, "Kızım 1500 lira maaş alıyordu. Bizden para istemezdi" dedi.
Bu arada Çekirge Devlet Hastanesi'ndeki tedavistinden sonra taburcu edilen Sülbiye Y., getirildiği Bursa Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Asayiş Şubesi Cinayet Büro'da, sinir krizi geçirip bayıldığı öğrenildi.
Polis olayla ilgili çok yönlü soruşturmasını sürdürüyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2014.01.03 14:25