Bursa'da intihar ettikleri sanılan 3 gencin 5 şişe alkol aldıktan sonra zehirlendikleri ortaya çıktı.
Olay, merkez Osmangazi ilçesi Sırameşeler Mahallesi Güngör Sokak'ta meydana geldi. İddiaya göre, arkadaş oldukları öğrenilen C.B., S.A. ve O.M.A. evde alkol almaya başladı. Bir süre sonra gençlerin baş dönmesi ve mide bulantıları başladı.
Bunun üzerine gençler 112 Acil Sağlık Ekipleri'ne haber verdi. İlk başta intihara teşebbüs ettikleri sanılan gençlerin aldıkları alkolden zehirlendikleri ortaya çıktı. Zehirlenen 3 arkadaştan C.B. Bursa Devlet Hastanesi'ne, S.A. ve O.M.A. Çekirge Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Polisin evde yaptığı incelemede 5 adet alkol şişesine rastlandı.
Hastanede muayene edilen ve sağlık durumları iyi olan gençler tedavilerinin bitmesinin ardından taburcu edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.09.24 10:36