Bursa Tenekeciler Sobacılar Sıhhi Tesisat Isıtma ve İklimlendirme Sanatkarlar Odası tarafından 20. geleneksel soba dağıtımı töreni düzenlendi.
MAHMUT VURAL - SİMLANUR İNCE / BURSADA BUGÜN
Bursa Tenekeciler Sobacılar Sıhhi Tesisat Isıtma ve İklimlendirme Sanatkarlar Odası tarafından 20. geleneksel Soba dağıtımı töreni Gülşen Soba'da gerçekleşti.
İhtiyaç sahiplerine soba dağıtım programını düzenleyen Tenekeciler Sobacılar Sıhhi Tesisatçılar Isıtma ve İklimlendirme Sanatları Odası Başkanı Bedri Gülşen, "Bu yıl 20'sini gerçekleştiriyoruz. İmalat yapan firmalarımız verdiği katkıyla 2002 yılında başladık. İhtiyaç sahiplerine ulaştırmak adına bu kampanyayı başlattık. Destek olan bütün imalat firmalarımıza teşekkür ediyoruz" dedi.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, "Bu asırlarda yardımlaşmanın, dayanışmanın diğer adı Ahilik teşkilatı olmuş. Sobacılar odamız bu yıl 20'sini düzenliyor. Dayanışma kültürü içerisinde dağıtımını gerçekleştiriyor. Paylaşırsak Allah'ın bize daha çok vereceğine inanıyoruz" şeklinde konuştu.
Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar da, "Bugün burada geleneksel hale gelen hayır etkinliği için bir araya geldik. Dayanışmak ve yardımlaşmak önemli. Biz ilçelerde en uç noktaya kadar ulaşıyoruz. Kimsenin açıkta kalmadığı, aç kalmadığı bir şehir inşa etmeye çalışıyoruz. Bu dayanışmayı göstererek, kimse evinin bir köşesinde soğukta yaşamasın diye mücadele eden Oda'mıza teşekkür ediyorum" diyerek sözlerini bitirdi.
Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Fethi Yıldız, "Bu yardımlarından dolayı Oda'mızı teşekkür ediyorum. Adını, sanını, nerede oturduğunu bilmeden bu yardımları yapmak çok güzel" dedi.
Yıldırım Kaymakamı Metin Esen, "Kışın kendini iyice hissettirmiş olduğu bu günlerde ihtiyaç sahiplerini unutmayan ve bu güzel organizasyonu yapan Oda'mıza teşekkür ediyorum. Paylaşmak güzeldir. Ahilik bizim kültürümüzde var. Bu kültürün yaşatılmasında katkıda bulunan esnaflarımıza teşekkür ediyoruz" ifadelerini kullandı.
Bursa Bölge, 2024.01.26 14:51