Bugün öğrenciler karnelerini alarak 2022-2023 eğitim öğretim yılının 2. yarıyıl tatiline girdiler. Bursa Valiliği öğrencilere iyi tatiller mesajı yayınladı.
Bursa Valiliği'nin mesajı şu şekilde;
2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı 2. Yarıyıl Tatili Başlıyor.
Tüm Öğrenci ve Öğretmenlerimize Sevdikleriyle Geçireceği İyi Tatiller Diliyoruz.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.06.16 09:21