Bursa'da sağlık ve sosyal farkındalık çalışmalarıyla öne çıkan Bursa BUSADER üyeleri, bir araya gelerek son yapılan çalışmalar hakkında bilgiler verildi. Ayrıca, 9 yeni üyenin de katılımı gerçekleştirildi.
GÜRKAN DURAL / BURSADA BUGÜN
Podyum Davet'te kahvaltıda buluşan Bursa BUSADER üyelerine hayata geçirilen projeler ve önümüzde yapılması planlanan çalışmalara yönelik bilgiler veren Bursa BUSADER Başkanı Elif Evke, yoğun bir süreci geride bıraktıklarını, bu yıl da projelere devam edileceğinin altını çizdi.
Başkan Evke, sosyal aktiviteler, sosyal farkındalık projeleri, sağlık ve eğitim komitesinin yaptığı çalışmalardan bahsederek, 14 Şubat gecesi de, özel bir etkinlik düzenleneceğini duyurdu. Başkan Evke, Hatay Samandağ'daki 'BUSADER Okulu'nun da tamamlandığını ve öğrencilerin şu an ders görmekte olduğunu belirterek, 5 Şubat günü ikinci dönem başlangıcına katılacaklarını ve öğrencilerle bir araya geleceklerini dile getirdi.
Başkan Evke'nin konuşmalarının ardından üye kabul töreni gerçekleştirildi. Yeni üyeler Nergiz Kender Ertürk, Banu Özdağ, Elif Burlu, Arzu Altınmakas, Büşra Malçok, Filiz Boyalıklı, İlknur Çiçek, Gülşah Cebelli Öncel ve Rabia Kamin Sapan rozetlerini aldı.
Ayrıca buluşmada '5 üye 5 dakika' konseptiyle Bursa BUSADER üyeleri, hayatları ve yaptığı işler noktasında bilgilendirmelerde bulundu.
Bursa Bölge, 2024.01.13 14:50