Bursa Valiliği, 15 Temmuz 2016'da gerçekleşen darbe girişiminde vefat eden vatandaşları anmak adına yürüyüş düzenledi.
MERVE DENİZ EKİCİ - CEREN SÜMBÜL / BURSADA BUGÜN
Bursa Valiliği, 15 Temmuz 2016'da düzenlenen darbe girişiminde vefat eden vatandaşları anmak adına Bursa Valiliği Binası önünde başlayarak Şehreküstü Meydanı'nda son bulacak bir yürüyüş gerçekleştirildi.
BURSA 15 TEMMUZ'U ANDI
Protokol ve vatandaşların katılımı yoğun oldu. Vatandaşlar, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü için Bursa Valiliği önünden Şehreküstü Meydanı'na Bursa Büyükşehir Belediye Bandosu ve Mehter Takımı şarkıları eşliğinde yürüdü.
Gerçekleşen yürüyüşe Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Bursa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Ergül Halisçelik, Bursa İl Emniyet Müdürü Sabit Akın Zaimoğlu, Bursa İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Tekin Aktemur, AK Parti Bursa Milletvekili Emel Gözükara Durmaz, AK Parti Bursa Milletvekili Refik Özen, AK Parti Bursa Milletvekili Ahmet Kılıç, Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, AK Parti Bursa İl Başkanı Davut Gürkan katılım gösterdi.
Bursa Bölge, 2024.07.15 19:31