Galatasaray'ın yıldızı Burak Yılmaz, Çaykur Rizespor maçında yaşadığı sakatlık ile ilgili konuştu.
Galatasaray'ın Çaykur Rizespor karşısında 2-0 kazandığı maçın 78. dakikasında oyuna girdikten sonra sakatlanan Burak Yılmaz , durumu ile ilgili Lig TV' ye konuştu.
Burak, "İki gündür hiçbir sorun yoktu. Ağır idman da yaptım. Hocam da oynatmak istemiyordu. Ben çok oynamak istedim. Ne hocamızın ne sağlık ekibimizin bir kabahati yok." dedi.
Burak Yılmaz, hayatında hiç bu tarz bir sakatlık yaşamadığını da sözlerine ekledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.01.26 09:23